15 Kasım 2010 Pazartesi

Metin Tekin’in Beşiktaş A takımındaki ilk antrenmanı


“Beşiktaş A takımındaki ilk idmanımı dün gibi hatırlıyorum. Saçlarımdan dolayı takımın ağabeyleri düz koşu yaparken kendi aralarında ‘Bak yahu Cruyff Beşiktaş’a gelmiş’ diye gülüşüyorlardı. Ziya Doğan abi de gülenlere ‘En azından Cruyff’a, bir futbolcuya benziyor. Sizin gibi dalgacı Mahmut’lara benzemiyor ya ona bakın!’ diye çıkışmıştı. Sonra yan top çalışmaya başladık. Benim boyum uzun ve kafa vuruşlarım iyi diye hocamız beni öndireğe yolladı. Kenardan gelen ilk ortada ise Ziya Doğan abinin sesini duydum: “Arka direği boşaltın!” Döndüm baktım, Ziya abinin boyu öyle çok uzun değil ama birden arka direğe doğru kendini yere attı ve uçan kafayla topu doksana taktı! Sonra maçlarda da sürekli aynısını oldu, hatta 1986’da şampiyonluğun kader maçında yine Ziya Doğan abi ‘Arka direği boşaltın!’ diye bağırarak Galatasaray’a golü attığında o ilk antrenman aklıma geldi!”

2 yorum:

Şairler Parkı dedi ki...

Ne mutlu ki Metin Tekin Beşiktaşlı.

Ege

halk dedi ki...

ziya doğan halktır biraz, böyle kederli eniştelere,Allah benzetmesin hastane önünde sıra bekleyen kemoterapi hastalarına, almanya'da sabah 4'ten gece 11'e kadar çalışan ilk nesil almancılarımıza, derdi olan söylemeyen karşı komşumuz memur amcaya benzetiyorum. adam sessiz ve kederli arkadaş, sırf benzetmelerle örülü değil bu altyapı'da beynim diğer felsefi bağlantıları falan bulamıyor şuanda.