23 Ağustos 2011 Salı

SÜPER MÜZİK BLOGU: http://happybluemondays.blogspot.com/

Kaç zamandır, Total Müzik diye bir kardeş blog açayım diyordum taa ki evlenmeden bir gün önce http://happybluemondays.blogspot.com/ adresini keşfedene kadar... Kendisine çok teşekkür ediyor, severek her gün okuyor izliyorum. Turgut Uyar ile Happy Mondays'i pazartesi ortak paydasında ustalıkla hünerle zanaatla birleştiren bir insanın varlığından mutluluğum ayrı, o varken yeni blog açmanın abesliği apayrı...
Bu vesileyle play-off saçmalığına karşı alın size play-off yok ama İspanya ile beraber futbolun en güzel liginin en güzel şarkısı (Herkes sorup duruyordu, araştırdım buldum, grup Kasabian, bizim Ermeni vatandaşlar gibi mesleği soyadı olmuş bir Amerikalı vatandaştan geliyor adları. Lakin bu Kasabian kasap değil ama Charles Mason'ın şoförüymüş!) Neyse adamlar yani Kasabian hasta Leicester City'li, hayalleri Leicester City'e santrfor olmakmış. A planları tutmayınca B planında rock'n'roll-punk-isyan ekseninde müzik yaparken futbol sosu da katmışlar. Kısaca işte Premier Lig TV'nin süper müziği, geri kalan süper müzikler için http://happybluemondays.blogspot.com/ adresini mutlaka izleyin derim

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bloğunuza tam dönüş yaptınız mutlu kılıyorsunuz bizi.ben 20 yıllık iflah olmaz bir mark knopfler hayranı olarak,iniesta ve mark knopfler'ı büyüklüklerine karşın inanılmaz mütevazilikleri nedeniyle müzk ve spor bağlamında tek geçerim.ama manchester şehrinin smiths v sonra morrisey varsa liverpooldan çıkma bir roger waters varsa.newcastle'dan da mark knopfler ve animals grubu çıkmıştır.bu arada sevgili barış erten'in nefis makalesinde dediği gibi köyünün orkestrasına piyano alan iniesta ustama pançoma da sonsuz başarılar diliyorum.iniesta'nın kitabını öğrencilerine okutan mütevazilik sisilesinin en başı şenol hocama da şapka çıkarıyorum.siz de hiç eksik olmayın sevgili ece hep varolun varlığınız temiz futbolun teminatı..via basta iniesta...

John Lyshitski dedi ki...

Bu muhteşem blog için çok tesekkürler!.Umarım futbol hakkında bir kaç şey bildiklerini ispatlamak için "bir posisyonu onlarca kere izleyerek hakemin haklı olup olmadıgı" konusuna ihtiyaç duyan insanlarla aynı programda olmaktan bir gün kurtulursunuz.