5 Ocak 2010 Salı

SERCAN: “HAYALLERİM İSTANBUL’A SIĞMAYACAK KADAR BÜYÜK”

Transferin gözde ismi Bursasporlu Sercan, FourFourTwo Ocak sayısında muhtemel transferi ile ilgili tüm ayrıntıları ve gelecek planlarını açıkladı…

Çok çalıştık yine bu ay... O yüzden blogu ihmal ettim biraz da... Açıkçası İrlanda'ya yapılan haksızlıktan sonra da daha yeni yeni kendime geldim... Ama acıyı bal eyleyip kendimi yine işime dönüşen aşkıma verdim, güzel sayı oldu cidden...

Servet-i fünunu bir kenara bırakıp gazeteciliğe döneyim en iyisi:)))


Bu Sercan ara sıra çok gol kaçırsa da ben bayılırım böyle oyunculara: Topu alınca gidiyor, kimse durduramıyor, bir de 19'unda daha; bu harika bir şey... Çok şanlısınız siz Bursasporlu kardeşlerim: Hem had sahfada heyecan, adrenalin; hem de 19 yaşındayken icabında satıp yeni Sercan'lar çıkaracak kadar piyasa değeri olan bir oyuncu... Beşiktaş altyapısından en son Nihat çıkmıştı bu kalibrede... Tebrik etmek lazım Bursaspor'un altyapı hocalarını...

Tabii sadece Bursaspor, Sercan değil mesele... Her gün başka bir palavraspor gazetede, başka bir küçük kafalı adamların yönlendirdiği TV programında saçma sapan haberler, müthiş palavralar çıkıyor Sercan'la ilgili... Biz FourFourTwo olarak sadece üzerimize düşeni yaptık... En çok da hayatta futbolu en karşılıksız seven hanımlardan hasta Bursasporlu Emine hanım için sevindim Erdem Kabadayı'nın röportajını yayına hazırladıktan sonra... Belki biz de Sercan'a emrivaki yapıp başka takımın formasını giydirmeye çalışmak gibi bir saçmalık, Bursaspor taraftarına terbiyesizlik yapıp kısa yoldan reyting yapabilirdik. Yapar mıydık sizce? Asla yapmazdık tabii ki, ne Mustafa Sapmaz, ne ben, ne Erdem Kabadayı ne de genç yetenekler Hilal Gülyurt ve Sarper Diktaş... Yoksa FourFourTwo'da olmazdık zaten, daha da önemlisi kendimiz olmazdık... Biz Serpil Hamdi Tüzün, Lefter, Baba Hakkı, Metin Oktay, Şenol Güneş ekolündeniz, isteyen geri kafalı isteyen tutucu desin! Alakası bile yok, etik meselesi değil bu sadece, günü kurtarmak için geleceği ipotek ettirmek bize göre değil çünkü iyi düşünüyor, güzel düşünüyor, her şeyden çok futbolu seviyoruz. Hatta bu güzel oyuna bize zarar verecek kadar aşığız... Diğer arkadaşlarımı bilmem ama ben bununla gurur duyuyorum, o bana yeter! (Ertem Şener'i falan suçlamıyorum kimse yanlış anlamasın. Orada bir ses var Ertem Şener'in kulağında 'giydir giydir reyting' patlar diye çığıran, Ertem Şener sadece görevini yapıyor çünkü çok zor bugünlerde işsiz olmamak!)

FourFourTwo Ocak sayısının kapak yıldızı olan Sercan Yıldırım, derginin haber editörü Erdem Kabadayı’nın yaptığı röportajda “Üç büyüklerden hiçbiri benim için diğerinden farklı değil!” diyerek Türkiye’de gerçekten gönül verdiği tek takımın şu anda Bursaspor olduğunun ısrarla altını çizdi.

Adının sürekli transfer dedikodularına karışması hakkında “Bunun olumlu yanları da var olumsuz da…” diyen 19 yaşındaki yıldız oyuncu “Bazı gazeteciler var, antrenmana gelip fotoğrafımızı çekiyorlar, sonra da bu resmin altına yalan yanlış haberler yazıyorlar.” diyerek kendisinin muhtemel transferi üzerine birçok yalan haber yapılmasından dert yandı. Öncelikli hedefinin “Bursaspor’la Avrupa kupalarında oynamak” olduğunu açıklayan Sercan, Erdem Kabadayı’nın “Diyelim ki Manchester United ve bir Türk takımından aynı anda teklif geldi. Türk kulübü, Manchester’ın iki katı para teklif ediyor. Hangisini seçersin?” sorusuna da çok çarpıcı bir cevap verdi. “Parayı ikinci planda tutarım” diyen genç golcü nihai hedefinin Avrupa’ya transfer olmak olduğunu belirtirken İstanbul’un üç büyüklerini muhtemel bir transferini Premier Lig’e gitmesinde yardımcı olacağı için gerçekleştirebileceğine dair ipuçları verdi.

Sercan’ın gönlünde hangi İngiltere Premier Lig takımının yattığını, o takım olmazsa hangi ünlü kulüpleri alternatif olarak gördüğünü FourFourTwo dergisinin Ocak sayısında okuyabilirsiniz. FourFourTwo dergisinin Ocak sayısında Sercan Yıldırım’la çok özel röportajın yanı sıra Yahşi Batı’nın yıldızı Ozan Güven’in Fenerbahçe aşkını, oğlunun “Betiştaş”lı olmasına karşı hissettiklerini, içlerinde Agüero, David Silva ve Luis Fabiano’nun da olduğu Premier Lig’e transfer olacak 10 yıldızla röportajlar da yer alıyor. Ayrıca Barcelona’nın süperstarı Xavi ile yapılan röportajda Katalan oyuncunun idolü İngiliz oyuncunun kim olduğunu, İngiltere’de kimi tuttuğunu ve neden asla Real Madrid’e gitmediği hakkındaki düşünceleri de yer alıyor. Juventus’un süper sambacısı Diego’nun posterinin hediye olarak verildiği FourFourTwo Ocak sayısında ayrıca Hakan Balta ve Couceiro ile özel röportajların yanı sıra, Danimarka 1986 ve Afrika Uluslar Kupası dosyalarını da okuyabilirsiniz.

3 yorum:

painkiller dedi ki...

dergiyi aldım, çok güzel, beğendim. Ama şu poster oldumu şimdi (:
Daha oyunun içinden posterler verirseniz daha mutlu oluruz.
Ayrıca bir Bursasporlu olarak teşekkür ediyorum.

emosimo dedi ki...

Bir Bursasporlu olarak size sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum..

Anıl Güzelankara dedi ki...

Bende dergiyi aldım ve gerçekten Sercan ile olan röportajı keyifle okudum. Ellerinize sağlık :)