28 Aralık 2011 Çarşamba

SON MODEL ROCK'N'ROLL TOTTENHAM'LIYMIŞ!


Yıllar sonra ilk kez yeni bir grubu eski gruplar kadar sevdim. Hatta en sevdiğim (yeni jenerasyona göre) "eski" grup Stone Roses yeniden birleşince bu yaştan sonra posterini veriyor diye 8 yıl sonra NME aldığımda keşfettim The Vaccines'i... Paylaşıyım dedim...
Bu arada futbolla bağlantı adına merak eden varsa basçıları İzlandalı ve hasta Tottenham'lı grubun kalanı gibi. Anne babası hasta Liverpool'lularmış ama çocuk daha önce hiç maça gitmemiş. İlk gittiği maçta Gareth Bale'i görünce tereddüt bile etmemiş.


3 yorum:

Adsız dedi ki...

size black keys öneririm.madchester sound'dan farklı ama amerikan rock and roll ve blues'unun günümüzdeki en önde gruplarından.bağımsız küçük plak şirketleriyle çalışarak bu alanda da öncülük yapıyorlar.en son el camino'yu aralık ayında çıkarttılar.bir dinleyin pişman olmayacaksınız.ama geçen yılkı Brothers albümü en iyi idi.

Unknown dedi ki...

Abi onlar Gareth Bale'i görünce hiç tereddüt etmemiş, ben de senin tavsiye ettiğini görünce hiç düşünmeden dinledim peşpeşe parçaları. Sağda solda duyuyordum bu grubu ama dinlemek bugüne kısmetmiş. Gerçekten de müzikleri çekici, ben en çok "post break-up sex" isimli parçalarını beğendim. Kısa sıkmayan,naif ve mütevazi parçalar. Sağolasın Ali abi,saygılar-sevgiler

Ben dedi ki...

brit etkisi taşıyan gruplar her zaman farlı ve sağlamdır...
sağol varol